Wednesday, October 22, 2008

Balik kampung

Oleh kerana tekanan dua assignment yg agak horrible ini...maka aku dengan rasa serba salahnyer telah membuat keputusan untuk pulang ke kampung sempena cuti depavalli ini... kemungkinan besar juga aku akan pulang ke kampung pada hari ini bersempena dgn kelas yg dh xde ni....tujuan lainnyer aku balik kampung juga adalah untuk menikmati buah rambutan yg sedang masak ranum di kampung selain daripada balik untuk menghantar kad ATM adikku yg tlh terbawa balik oleh aku...sian die xdpt kuarkan duit gajinyer....huhuhu...maka akan kukhabarkan berita kepulanganku kepada keluargaku kerana nnt tiada siapa pula yg akan menjemputku di simpang jalan... aku harap aku akan memperolehi ketenangan apabila pulang ke kampung.....akan kutinggalkan sementara segala tekanan di kl ini....bukannyer untuk melarikan diri namun hanya untuk mencari ruang buat bernafas dengan menyedut udara kg yg segar bugar.......kampung....tunggu kepulanganku...


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

1 comment: