Tuesday, June 23, 2009

Kembali untuk semester yang terakhir

Setelah bercuti 3 minggu...akhirnya aku kembali semula ke bumi IPT untuk menghabiskan sisa pembelajaran untuk semester terakhir..... actually hari ahad lagi aku dah sampai kat KL namun disebabkan penat dan ditambah pula dengan line internet yang sedikit lembab....terbantut la keinginan nak update....hari ini agak free sikit since kelas akan start esok.....jadual untuk semester ni sangat best...sebabnyer aku hanya ada kelas hari selasa dan khamis.... tu pun dua jam sehari.... Perasaan aku mungkin tak sabar nak menghabiskan semester terakhir ni memandangkan dah 5 tahun aku bertapa di bumi IPT ni..... Insyaallah.... jika tiada aral tahun depan aku akan mula bergelar pendidik....



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

2 comments:

  1. sama sama la kiter habiskan pengajian semester akhir ini dengan jayanyer.. chayuk chayuk

    ReplyDelete
  2. ~babyling---> hopefully....moga semuanyer berjaya ;-)

    ReplyDelete