Sunday, November 15, 2009

Bilakah???

Sangat tiada mood dan idea untuk bercerita di sini...
Walau sebenarnya terlalu banyak perkara yang berlaku kebelakangan ini...
Terutama sekali event terakhir kursus kami iaitu...
B.ED QUT Gala Nite pada 13 November....
Disebabkan ramai sangat yang dah upload gambar di Facebook..
Aku rasa tak perlu la aku upload lagi...
Tambahan pula hasil tangkapan dari kamera aku yang tidak seberapa...
sejak terkena hujan hari tu....
Bercerita di sini???
Masih tiada idea nak mengarang....
Mungkin fikiran aku sekarang hanya memikirkan untuk menghabiskan
Kursus Induksi Sistem Saraan Malaysia....
dan juga....
tempat aku bakal dipostingkan.....
yang lain-lain sudah tidak mempunyai priority lagi...
Bila agaknya keputusan posting bakal diketahui???
aku masih lagi sabar menanti...
walau malamku kadang termimpikannya...
Aku mangajar dah melatih hati
untuk redha dengan segala kemungkinan...
Kerana setiap perkara yang sudah ditentukan
tentunya adalah yang terbaik untuk aku...



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

4 comments:

  1. yeahh.. only god knows what's da best for us..

    ReplyDelete
  2. yes...harapnya ia sesuatu yg baik yg memamg dinantikan. Amin

    ReplyDelete
  3. Selamat melangkah ke dunia perguruan, macam saya juga! Salam ziarah drpd www.myworldfahamiz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. salam..selamat mengajar..moga gembira dgn krier baru itu..

    ReplyDelete