Tuesday, September 16, 2008

tO aLL mY fRiENDS




Kepada teman-teman yg selama ini sentiasa mendampingiku di ms susah dan senang...yg menerima diri aku seadanya....yg sudi mendengar luahan hati dan masalah aku....yg sentiasa menjadi penghibur di kala aku sedang berduka......yg tanpa jemu melontarkan nasihat.....yg bersabar dengan kerenahku yg pelbagai ni.....yg masih terbit rasa sayang kepada aku ni....jutaan terima kasih di atas segalanya yg telah korang berikan kepada aku selama ini.....xterucap dgn kata2 betapa kehadiran korg sgt bererti dlm hidup aku selain dr family aku....Luv u all very much.....kesempatan ini aku INGIN gunakan dengan sebaiknya kerana mungkin ni menjadi kesempatan terakhir untuk aku menyatakannya coz ketentuan Allah tiada siapa yg mengetahuinye......Thanks a lot once again.....di samping itu...aku juga memohon ampun dan maaf di atas segala ketelanjuran dan kekhilafan yg tlh aku lakukan yg mungkin tlh menyakitkn dan mengguris hati korg sama ada secara sengaja ataupun tidak.....HARAP HUBUNGAN PERSAHABATAN INI AKAN KEKAL SELAMANYA....SAYA SAYANG KAMU SEMUA, KAWAN-KAWANKU......kenangan bersama akan menjadi kenangan terindah dlm hidupku....terima kasih utk semua kenangan itu....



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

2 comments:

  1. semoga persahabatan kita berkekalan buat selamaye even kita hanya kenal di alam maya...insya Allah..

    ReplyDelete