Thursday, March 11, 2010

Tiba-tiba


Segalanya datang tiba-tiba...Tiba-tiba ada seorang guru di sekolah aku kena pindah....Maka dengan tiba-tiba aku ditugaskan untuk menjadi guru kelas 5 Amanah menggantikan guru tersebut..Tiba-tiba juga aku diberikan beberapa jawatan yang sebelum ini dipangku oleh guru tersebut...Semuanya berlaku dalam masa dua hari sahaja...dan minggu ni aku sudah memulakan tugas dan masih membiasakan diri dengan rutin yang baru di sekolah...Walau sedikit terkejut namun aku terima ini sebagai proses belajar...Pengalaman pastinya akan mengajar aku menjadi manusia yang lebih matang...Insyaallah...


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

4 comments:

  1. ya, rite.. xperience is the best teacher of all..

    ReplyDelete
  2. salam.esok dah bersekolah smula..selamat bertugas.

    ReplyDelete
  3. ~kak diana--> insyaallah...thanks
    ~kak areleez-->yup ^_^
    ~sal--->selamat bertugas

    ReplyDelete