Thursday, November 6, 2008

22 tahun dulu

Tanggal 6 november.... 22 tahun dulu tepat jam 10.30 pm, lahirlah aku puteri sulung buat penyeri ayah dan ibu....merupakan anugerah yang tidak ternilai dari Allah buat Mohd Yusof dan Umi Kalsom....padaku disandarkan harapan agar aku akan menjadi contoh kepada adik-adikku kelak.....oleh itu asuhan demi asuhan...didikan serta belaian kasih sayang diberikan....diajarkan segala kepayahan dan kesusahan agar aku menjadi anak yang bersyukur...



Begitu pantas masa berlalu....kini genaplah usiaku 22 tahun....Alhamdulilah...berkat didikan dan asuhan dari kedua orang tuaku...aku berada di tahap seperti sekarang....terima kasih buat keduanyer kerana telah berjaya mendidik dan mengasuhku..... Walaupun usiaku telah menjangkau 22 tahun...perhatian mereka tidak pernah pudar terhadapku....masih terasa kehangatan kasih sayang mereka....moga aku dan kedua ibu bapaku dipanjangkan usia agar dapat kucurahkan segala bakti....Syukur dipanjatkan juga ke hadrat Allah s.w.t kerana aku masih diberi peluang untuk bernafas sehingga ke hari ini.....untuk menyambut hari lahir ke 22.....tanpanya siapalah aku insan yang serba kekurangan ini....





.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

4 comments: