Wednesday, November 12, 2008

Nothing but nothing

Walaupun sudah sekian lama bercuti dari kelas dan assignment...namun itu semua masih tidak juga boleh memungkinkan aku untuk mengupdate setiap hari....ini kerana aku sering diganggu oleh kekangan yang tidak aku ingini.....satunyer yang paling menyakitkan hati adalah internet.....time-time bosan mcm ni la internet nak wat hal..... nseb baik masih bersabar...... hehehehe.... apa-apa pun...selepas ni mungkin aku akan kembali sibuk untuk seminggu kerana malam ni akan bermulanya persediaan untuk program Bakti siswa @ anak angkat yang akan bermula 15/11 ni di Kuala Lipis... nak kena practice persembahan.... instead of masuk pantomin (btl ke x ejaannyer) aku telah memilih untuk masuk dikir barat je.... at least aku tak payah nak wat banyak movement....just pergerakan tangan je.... then kena la settle semua benda2 yang nak dibawa ke sana.... nak kena balut hadiah... and make sure semua kelengkapan yang nak digunakan lengkap... hopefully semuanyer akan berjalan lancar sama ada dari segi persediaan or aktiviti sepanjang kami di sana....Semoga perjalanan kami pergi dan pulang selamat....







.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment