Monday, November 3, 2008

Jiwa Kebosanan

Hattanyer apabila assignmnet telah berjaya disiapkan...
Aku berasa amat bahagia....
NAmun Kebahagiaan itu hanyalah sementara....
KErana sekarang ini aku dalam kebosanan...
Tidak tahu ape yang perlu dilakukan...
terutama sekali apabila masih berada di dalam sangkar ini....
Ketika orang lain sibuk mentelaah untuk peperiksaan...
Aku termanggu-manggu...
Xtau ape yg perlu dilakukan...
Segala mcm movie telah ditonton...
Ape lg yg belum aku lakukan untuk menghilangkan kebosanan...
Namun hati kecilku tetap mengucapkan syukur dengan keadaan ini...
Dengan takdir aku ditempatkan dalam kursus ini...
Tambahan apabila melihat orang lain masih berhempas pulas...
Sedangkan aku sudah mampu untuk tersenyum dengan kelapangan ini....
Kepada rakan-rakan yang akan menjalani peperaiksaan...
Selamat menempuh peperiksaan dan semoga berjaya!!!

.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

2 comments:

  1. owhh..bosan le pulak.. tuan dr. prof. lecturer : tolong bagi double-triple extra asgmt kat dia ni.. supaya tidak bohsannn!!!! btw, happy early birthday to youuuuuuuuuuu!!!!

    ReplyDelete
  2. thanks 4 the wish....
    jd org pertama wish ni...
    hehehehe....

    ReplyDelete