Wednesday, February 3, 2010

Apa patut aku buat??


Alhamdulilah...dah masuk minggu ke-5 aku mengajar di Johor ni...setakat ni semuanya alhamdulilah ok...cuma aku ada sedikit kejengkelan...setiap hari rabu kelas Pendidikan Seni aku adalah di waktu pagi...dan kelas 5 Amanah tu adalah berdekatan dengan pintu masuk dan tempat pengawal duduk...dah dua minggu kelas aku diperhatikan oleh pengawal dari luar kelas...minggu lepas siap bawak kerusi duduk di pintu belakang kelas..minggu ni plak duduk mencangkung di pintu depan kelas...naik rimas aku diperhatikan sepanjang kelas...dah macam dipantau plak rasanya...aku pun tak tau sama ada dia tertarik dengan kelas atau memang dah tak dak kerja nak buat...minggu lepas aku buat beg kertas dan minggu ni pula anyaman....kalau minggu depan berterusan macam ni harus aku terus cakap jer...aku nak tunggu dan lihat apa yang berlaku minggu depan plak


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment