Friday, February 12, 2010

Image dr google

Hari ahad ni merupakan sambutan Tahun baru Cina dan di kesempatan ni aku nak mengucapkan selamat tahun baru cina kepada semua penganut agama Buddha..Aku akan pulang ke kampung esok sempena cuti umum Tahun Baru Cina...akan melepak dan berehat di rumah selama seminggu....alhamdulilah setelah 6 minggu berada di Pasir Gudang...aku diberikan cuti yang sedikit panjang yang membolehkan aku pulang untuk melepaskan rindu kepada keluarga di kampung...doakan perjalanan aku pulang dan kembali nanti selamat...aku akan singgah di KL untuk berehat dan tidur selama satu malam....penat nak memandu terus ke kampung...tambahan pula aku bertolak dari sini selepas zohor esok...sudah tentunya aku akan melalui perjalanan pada waktu malam jika meneruskan perjalanan ke kampung....insyaallah akan menyambung semula perjalanan pulang ke kampung pada hari ahad...


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

1 comment: