Friday, February 6, 2009

Cuti dan Assignment lagi


Agak lama juga aku tak update blog ni. Penuh sawang dah gamaknya. Selain baru balik dari bercuti di kampung aku juga sibuk menyiapkan assigment. Jadi, mood untuk update pn memang tak berapa nak ada. Tentang balik kampung. Apa yang aku buat? Tentunya sepanjang cuti tu aku mengadap assignment. Nasib baik la mak aku bercuti seminggu masa aku balik kampung. Jadi aku tak perlu la buat banyak sangat kerja rumah. Paling tidak pun aku hanya tolong sapu sampah dan kemas rumah atau sidai dan lipat kain. Masak tu ada dalam sekali dua. Lega sikit la rasanya sebab aku boleh tumpukan untuk buat assigment yang agak memeningkan tu. Apa-apa pun sekarang ni dah rasa ringan sikit sebabnya satu assigment dah hantar. Tinggal satu je lagi yang nak kena edia apa-apa yang patut. Actually, dah hantar tapi dipulangkan balik untuk murnikan lagi. Jadinya sempena cuti hujung minggu dan disambung pula dengan cuti thaipusam ni aku masih lagi akan mengadap assignment.



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment