Wednesday, August 12, 2009

Diari praktikum: Bertukar sesi

Lupa plak aku....sekarang ni dah masuk bulan Ogos.... dalam bulan Ogos ni....selain daripada bulan kemerdekaaan...bulan ogos juga adalah bulan aku akan memulakan sesi praktikum aku yang kedua....masuk hari ni dah 3 hari aku mula praktikum kedua ni..... mood nak menulis baru datang... makanya baru hari ni aku rasa nak bercerita tentang praktikum..... praktikum kali ni sangat berbeza....hari ni dengan rasminya aku telah memulakan praktikum di sesi petang persekolahan....walau masih di sekolah yang sama...tapi aku dan praktikum mate aku menjadi seperti baru nak kenal dan biasakan semula dengan keadaan ni.... ye la dah sedap-sedap di sesi pagi....kena tukar ke sesi petang....makanya banyak la rutin yang nak kena ubah... semalam macam nak berjuang untuk dapatkan sesi pagi.... hari ni plak datang sekolah dengan keinginan nak cuba rasa berada di sesi petang...lepas ni tak tau la apa keputusan bakal dibuat oleh kami berdua....sama ada kekal di sesi petang atau berjuang untuk ke pagi.... tapi aku rasa macam ada hikmah je aku diberi sesi petang ni.... adakah aku cuba untuk berfikiran positif di situ?? tak tau la..... sekarang ni jadual tak dapat lagi.... sebabnya kami kena tunggu junior opsyen KH yang tengah praktikum jugak ni abis minggu depan....jadi sekarang ni agak rilek berada di sekolah...hanya dapat relief beberapa waktu...... owh...nikmatnya buat sementara waktu ni... RPH pun tak perlu tulis lagi.....



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

7 comments:

  1. selamat ptaktikum jugak ya

    ReplyDelete
  2. seronoknye ko. aku agak struggling gak ngan latihan nasyid lagi. ulang alik dr langat ke cheras lagi. jelesnye.

    ReplyDelete
  3. ~babyling---> selamat berpraktikum ;-)

    ~yusri---> buat sementara ni seronok la...rilek je...xpe la...at least ko struggle utk sesuatu yg baik...hehehe

    ReplyDelete
  4. x per noor x lama lg cuti sekolah kan .. best ler releks skit ;-)

    ReplyDelete
  5. ~kak diana---> btl tu...xsabar tunggu cuti sekolah...dh rindu nk blk kg...dok hitung hari je ni...hehehe

    ReplyDelete
  6. praktik jgn tak praktik..pagi ke petang ke sama je..tapi rasa macam sessi ptg ngantok sikit kot? hehehehe...

    ReplyDelete
  7. ~saya---> ngantok?? mybe sbb kn bangun awl pg...ptg best sbb x pyh bangun awl pg2...hehehe

    ReplyDelete