Tuesday, August 4, 2009

Demam di kala perlu siapkan assignment


Patut la hari ahad aku rasa letih dan lesu semacam jer.... rupanyer semalam aku diserang demam.... bangun pagi masa mandi boleh plak menggigil.... tak pernah aku mandi kat hostel sampai menggigil sebab airnyer tak la sesejuk kat rumah aku. sampai boleh buatkan aku menggigil... jadi sah la demam ni.... badan memang rasa panas semacam jer.... seharian aku tidur sebab tak larat.... lepas makan ubat jer...terus selubung badan dengan selimut....harap-harap berpeluh dan kebah la demam aku.... tapi macam tak jadi jer....sebab perpeluhan tak berlaku sangat.... ikhtiar seterusnyer....malam semalam....lepas makan ubat....aku ambil kain dan basahkan letak kat atas kepala dan selubung lagi dengan selimut.... harap-harap dapat turunkan suhu badan.... risau gak aku...dah la time nak kena siapkan assignment ni.... tambahan masa genting sekarang yakni H1N1 tengah berleluasa.... lagi la aku risau kalau demam.... tapi alhamdulilah..... bangun pagi ni....dah rasa ok...cuma batuk masih belum reda.... dan aku rasa lega sebab sekarang aku boleh teruskan proses nak siapkan assignment terakhir......



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

2 comments: