Sunday, October 31, 2010

Kursus LINUS Bahasa Melayu

Bismilahirahmanirahim...


Minggu-minggu terakhir persekolahan agak memenatkan. Tapi alhamdulilah, syukur kerana beberapa kerja telah pun selesai. Aku dah selesai menanda kertas dan markah pun dah serah kepada setiausaha peperiksaan. Fail KWAPM, RMT dan PSS pun dah 70% siap. Buku-buku di pusat sumber dah 40% diproses. Disebabkan beberapa kerja telah dan hampir selesai maka berkurang la sikit tekanan.

Dan aku tinggalkan sementara kerja-kerja di sekolah untuk menghadiri kursus LINUS Bahasa Melayu tahun 2 di Hotel Seri Malaysia di Mersing. Kursus ni akan berlangsung selama tiga hari iaitu dari 1 november hingga 3 november. 3 november sekolah telahpun mula bercuti untuk sambutan Deepavali sehingga 7 november. Terpaksalah aku korbankan sehari demi untuk kursus tersebut. Mujur juga tak berniat nak balik ke kampung. Tapi insyaallah akan habiskan cuti Deepavali bersama sepupuku di Kuala Lumpur.

Jadi seminggu ni masa aku akan banyak dihabiskan di perjalanan. Esok akan bertolak ke Mersing dan akan kembali ke Pasir Gudang pada hari Rabu. Jika tiada aral insyaallah Khamis akan bertolak pula ke Kuala Lumpur. Seterusnya ahad akan kembali semula ke Pasir Gudang untuk menghabiskan baki 2 minggu persekolahan.





.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

1 comment: