Thursday, October 15, 2009

Bukan lagi harus tapi wajib

Cuti Deepavali bermula esok sampai isnin...
Jadi 4 hari la sekolah aku akan bercuti...
Ikutkan tidaklah terlalu lama...
Jika nak diingatkan kerja yang masih bersisa...
Tapi aku kena dan wajib balik juga ke kampung
Disebabkan nak angkut separuh daripada barang-barang
yang dah tidak digunakan....
Malas nak susahkan mak abah aku datang ambil nanti..
Segala aktiviti aku kat insitut dijangka akan tamat pada 25 November ni..
dan kemungkinan besar aku kan mula posting pada 1 Disember
Bila dah kemas barang ni...mula aku rasa tidak sabar nak habis dan tamatkan pengajian ni..
Ada lebih kurang sebulan lagi...
Hati aku berdebar menunggu keputusan di mana aku bakal diposting...
Moga ketabahan dan kesabaran menjadi teman aku untuk melalui sisa masa yang tinggal ni...



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

1 comment:

  1. btol btol
    rasa mcm mcm bila memikirkan perjuangan yng hampir selesai ini

    ReplyDelete