Tuesday, October 6, 2009

Cuci the Muzikal


Aku dah berjaya dapat tiket Cuci the muzikal setelah kali kedua ke Istana Budaya untuk mendapatkannya... Tidak sabar mahu menonton pementasannya nanti...
Bersama 7 orang lagi rakan-rakan..

Pementasannya dalah dari 23 Oktober hingga 8 November...
dan kami memilih 30 Oktober...
Tarikh di mana berkemungkinan akan menjadi hari terakhir praktikum kami..

Membuatkan aku lagi tidak sabar....
Tidak sabar mahu menghabiskan keletihan sepanjang menjalani praktikum ni...
Dan teater ni akan aku anggap sebagai hadiah kepada kepenatan aku itu...
Mungkin juga teater ni menjadi teater terakhir kami sebelum masing-masing membawa haluan masing-masing nanti... Tapi harapnya tidaklah....




.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

7 comments:

  1. wah akk..
    cam best je nt g tgk teater..=)

    ReplyDelete
  2. tu diaaaaa.. pi tengok teater pulak dahhh.. tapi macam best je kan.

    ReplyDelete
  3. ~kak diana--> thanks ;-)

    ~nadhirah & saya---> best...msk ni 4 kali tgk teater muzikal...

    ReplyDelete
  4. ~kak diana--> thanks ;-)

    ~nadhirah & saya---> best...msk ni 4 kali tgk teater muzikal...

    ReplyDelete
  5. ~sitie--> ye ke...xpe nnt sy story kt kamu ye..hehehe

    ReplyDelete