Friday, October 9, 2009

Hujung minggu bakal dihabiskan bersama murid-muridku


Minggu ni sekali lagi aku sibuk...
Sampaikan bersambung ke hujung minggu....
Hari ni aku akan bertolak ke Kuala PAngsun...
untuk perkhemahan unit uniform...
dan akan berada di sana sehingga ahad...
nama je la perkhemahan tapi murid tidur dalam dorm..
manakala cikgu tidur dalam chalet...
Boleh dianggap cuti sambail bekerja fikirku...
kerana sekolah menggunakan khidmat fasilitator luar..
Jadi tugas cikgu di situ hanyalah memantau...
Ahad ada jemputan kahwin salah seorang cikgu SKTM di Jenjarom...
Jika keadaan mengizinkan...insyaallah aku akan menghadirkan diri...
Jika tidak...maaf jua dihulurkan...
Harapnya ini adalah aktiviti terakhir aku di hujung minggu..
sebelum aku menamatkan praktikumku hujung bulan ni....


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

2 comments: