Tuesday, July 21, 2009

Duit 50 baru yang mencuakkan aku

Kejadian yang agak mencuakkan aku telah berlaku hari ni....tempat kejadian adalah Jusco Maluri...... saksi yang bersama aku adalah kawan aku, Liza dan seorang lelaki cina.... Dengan tanpa apa-apa perasaan aku terus ke ATM nak kuarkan duit... lps masukkan password and jumlah duit yang aku nak kuarkan....maka duit tu pun kuar.... tapi aku agak cuak kerana duit yang kuar dari mesin ATM tu tak pernah aku tengok selama ni....ntah dari negara mana la.... gabra jap aku kat situ...sambil gelak-gelak dengan liza...then Liza pun kuarkan duit jugak....sama jugak kuar duit tu.... lelaki cina kat belakang pun macam dok usha-usha kami.....setelah diamati betul-betul....sah itu adalah duit 50 baru... yang dikuarkan oleh Bank Negara Malaysia.....hahaha... ada jugak yang xtau rasanyer......sebab masa nak bayar...ada yang tanya...duit baru ke???.... hahaha....ternyata bukan kami jer yang xtau...ada lagi yang senasib...



Rupa duit 50 baru


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

5 comments:

  1. ~izie---> bkn xtau...cm x sangka la smlm...tibe2 kuar duit yg lain dr sblm ni...hehehe

    ReplyDelete
  2. heeee
    baru jer kluar tuh
    minggu lepas....
    so
    xkira ketinggalan la
    heeee

    ReplyDelete
  3. ~k.erin---> tu la psl...tup2...dpt duit br...dh la first tgk dr mesin atm...klu dr tngan org len xpe gak

    ~beth---> ooo...ye ke...xde la ketinggalan sgt...hehehe

    ReplyDelete