Friday, July 3, 2009

Jemputan Majlis perkahwinan


Klu tengok tajuk.....mungkinkah majlis aku???....Jawapannyer mestilah bukan..... Actually....aku dapat jemputan kahwin member lama atau lebih tepat dormate aku di teknik dulu... Majlisnyer akan berlangsung pada ahad ni..5/7...sblm tu akad nikah pada 4/7 iaitu esok... Buat masa sekarang rancangannyer aku akan pi.....insyaallah Malah aku sangat excited nak pi....sebabnyer dah lama tak jumpa minah sorang ni.... Tapi tgh tunggu keputusan muktamad member aku yang akan gerak sekali dari kl ni... owh...lupa plak...majlisnyer kt ipoh.... Tengah tunggu member aku komfemkan cuti die.... sebabnyer....die dah tersilap ambik cuti.... Klu aku nak pi sorang-sorang....idak la teman nak drive sorang ke ipoh tu... Belum ada keberanian lagi..... lagipun membebel plak mak abah aku kat kg dengar aku drive sorang2 ke sana....dengan tak familiar jalan kat ipoh tu.... silap-silap sesat aku....
so...tunggu je la pape keputusan member aku tu.... tengok la nanti mcm ner....


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

4 comments:

  1. Ramai pulak yg berkahwin Ahad ini. I got 2 invitations ..

    ReplyDelete
  2. igtkan akk yg nak kawin..
    hehe..
    akk bile plak??=)

    ReplyDelete
  3. ~nadhirah---> akak lmbt lg kot...nk membina kerjaya dl....hehehe

    ReplyDelete