Wednesday, July 1, 2009

Welcome!!!


Cuma nak ucapkan selamat datang ke dunia pendidikan kepada sepupu aku yang dah berjaya mendapat tawaran ke maktab.... dapat kos yang sama macam aku...aku berharap dia dapat masuk ke maktab aku....senang sikit nak tolong since ni first time dia dok jauh dari family......tapi dia dapat tawaran ke Insitut Pendidikan Guru Kampus Sultan Mizan.... Apa-apa pun tahniah.....dan dengan ni bertambah la lagi sorang warga pendidik dalam family sebelah mak aku dan setakat ni 4 orang dah terjun ke bidang pendidikan.....mungkin akan ada lagi yang bakal menyusul....insyallah...



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

3 comments:

  1. nak ke jd adik ipar pupu aku???
    nnt la aku pikirkan...
    hehehe

    ReplyDelete
  2. haha..
    tak payah pikir2..
    redah jer..
    hehehe..

    dah lawat umah baru aku?

    ReplyDelete