Tuesday, July 14, 2009

Riangnya hatiku

Alhamdulilah....setelah agak lama di kampung...aku selamat tiba kembali ke KL. hari ni.....walau perjalanan balik tadi agak mencuakkan dengan keadaan hujan yg sangat lebat...smpai x nmpak jalan...aku terpaksa drive dgn sgt slow....first time aku drive kt highway dgn keadaan hujan yg sangat la lebat... apa-apa pun....alhamdulilah...selamat sampai jugak di maktab... Rancangan awal iaitu beberapa orang classmate aku pun nak follow blk kg...tak jadi disebabkan beberapa hal yg tak dapat dielakkan.... jadi aku blk dengan liza je la.... walau pun plan tak jadi...tapi aku tetap enjoy blk kg kali ni... Semua yg aku nak makan aku dapat....


Durian: macam dh rezki aku plak...tibe-tibe makteh aku datang hantar durian....macam tau je aku blk....puas gler aku makan...siap buat kuah lagi....


Rambutan: Memang elok-elok aku balik...rambutan kat tepi umah dan kebun aku dah pun masak ranum.... seronok!!!!.... aku siap bwk balik KL byk gler even kat umah pun dh puas makan.....sape-sape yg nak blh la dtg ambik...tu pun klu masih ade...hehehe...


Burung puyuh: Bah aku bela...dah montel dan gemuk-gemuk...sedap gler dapat menikmati dagingnya hasil air tangan mak aku yg sgt sedap...nyum....nyum....


Selain tu ada byk lagi makanan dan masakan mak aku yg sempat aku makan....kesimpulannya saya sangat seronok....lepas ni dapat la belajar dgn baik....lalalala



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

7 comments:

  1. Waaa bestnye. xpe. Giliran aku plak blk kg. Esok ak blah r. g kenduri kawen member aku lg kat kuantan hr sabtu ni.

    ReplyDelete
  2. nasib baik aku pun balik jugak..
    hahahaha..

    ReplyDelete
  3. ~adyri---> bagus...sama2 la blk kg sementara masih lapang ni...hehehe

    ~eazy---> itu sudah bagus....tidak la kamu cemburu dgn aku yg blk kg ini...hahaha

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan dari saya....asben saya org kedah...aloq setaq....hehehe

    Dapatkan baby tight dan legging yg comey dan cute.....murah2 jer...grab it now!!!

    ReplyDelete
  5. air tangan seorang ibu mmg besh tahap gabanz! w/pon dia just masak sambal ikan bilis.. tahap keshedapannye adalah ngalahkan fastfood2 restaurant yg b'maharaja lela kat m'sia nih! ;)

    ReplyDelete
  6. ~it's me---> salam perkenalan jgak

    ~areleez---> betul tu....tiada tandingannyer

    ReplyDelete
  7. hehehe..mmg aku tidak cemburukanmu..
    hehehe

    ReplyDelete