Thursday, September 3, 2009

Tag

1) Anda rase anda hot?
~ Ntah....no komen...hehehe

2) Upload gambar2 kesayangan anda.
~ Kalau tidak sayang...tidak la saya menyimpan gambar-gambar tu... Kalau hilang or terdelete mau menangis kekesalan....hehehe












3) Nape anda sker gambar ini?
~Aku suka gambar-gambar ni sebab semua gambar ni menunjukkan hidup aku yang dikelilingi ramai orang....family, kawan-kawan, anak murid yang akan menghiasi kehidupan aku.... dan aku rasa sangat gembira dan bahagia memiliki keluarga yang besar...yang sentiasa menyokong dan membantu di kala diperlukan... dan mengenali kawan-kawan sama ada semasa aku masih belajar di sekolah atau di institut perguruan...kerana merekalah pengganti keluarga di kala aku keseorangan di perantauan....

4) Bile kali t'akhir anda xpose?
~ Yang ni pun nak kena jawab ke?? perempuan tak puasa mestila bersebab kan...

5) Lagu t'akhir yg anda dengor.
~ Lagu 'Hakikat bahagia' dari kumpulan UNIC...

6) Ape yg anda wat sambil selesaikan tag nie?
~ Buat RPH untuk ajar KH hari ni

7) Selain dari name anda sendiri, anda sker dipanggil dgn name ape?
~ along, kak long.... kalau kat rumah tak berapa suka dipanggil dengan nama sendiri...sebab nanti macam-macam nama keluar dari mulut sedara-sedara aku....

8) Tag lagik 5 org tanpa rase kekesalan.
~ Disebabkan bulan puasa...aku dengan baik hatinya malas nak tag sesiapa ;-)



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment