Wednesday, May 27, 2009

Diari praktikum: Hari terakhir di SKTM

Hari ni hari terakhir praktikum.....macam-macam benda yang nak kena settle hari ni.... kelas hari ni plak dengan 5 Semangat....kelas terakhir aku dengan diorang....rasa sedih pulak nak tinggalkan diorang..... tiada lagi gelagat diorang mengisi hari-hari aku. selepas ni... Disebabkan kelas terakhir maka tadi tak belajar la budak-budak tu.....nasib baik satu waktu je..... aku menitipkan beberapa pesanan terakhir.... dan jugak bergambar dengan diorng....satu-satunya kelas yang aku takda kelas minggu terakhir ni adalah 5 Tekun....nasib baik sempat masuk waktu praktikum mate yang lain...sempat jugak la bagi hadiah dan menitipkan beberapa pesanan....cuma x sempat nak bergambar dengan murid-urid aku 5 Tekun tu......sebelum balik jumpa GB dan cikgu-cikgu yang memberikan kerjasama yang baik..... ada kesempatan bertemu lagi yeee...Maka tepat jam 12.55 tadi tamatlah sudah praktikum aku untuk semester ini....


girls- 5 semangat

boys-5 Semangat








.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

3 comments: