Tuesday, May 26, 2009

Diari praktikum: Kelas terakhir bersama 5 Karisma

Minggu ni merupakan minggu terakhir praktikum...hari rabu ni akan tamatlah praktikum selama 2 bulan...jadinya semalam adalah kelas KH terakhir bersama 5 Karisma....sedih plak nak tinggalkan diorng...walau macam-macam ragam diorang...ada yang nakal, ada yang mencuit hati dan macam-macam lagi...namun semua tu la yang mengisi hari-hari aku selama 2 bulan ni.... Kelas terakhir ni harus la tak tension-tension sangat....aku siap ajak diorang bergambar lagi....apa-apa pun aku kena la terima setiap pertemuan ada perpisahan.....Moga hari-hari yang berlalu bersama mereka akan menjadi antara detik terindah dalam perjalanan aku menjadi seorang guru....








.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

2 comments:

  1. lahh mana cikgu nyerr tak nampakk punnn huhuhu....cikguu sama tinggi ngannn anakk murid.....

    ReplyDelete
  2. ~cik kobis--->gambar pertama tu mmg xde aku pn...sbb aku la tukng emek gambonyer...yg kedua dan ketiga tu mmg nmpk bdk2 tu dh nk sama tinggi dgn aku...

    ReplyDelete