Tuesday, May 12, 2009

Diari praktikum: Komen pensyarah pembimbing

Minggu lepas adalah minggu yang penuh dengan kesibukan untuk aku...sebabnyer....3 hari aku ade observation oleh pensyarah pembimbing.... untuk subjek major, Kemahiran Hidup dan jugak minor aku, Matematik.....agak tertekan sikit la...tapi nasib baik aku masih boleh handle......aku anggap observation tu adalah salah satu langkah untuk aku mengetahui kelemahan dan kekuatan aku seterusnya memperbaiki mana-mana yang perlu.....

Untuk ketiga-tiga observation tu...alhamdulilah aku menerima komen yang agak positif dari pensyarah......cuma ade beberapa aspek yang masih aku perlu beri perhatian dan perbaiki..... aku bersyukur dapat pensyarah yang sentiasa memberikan bimbingan dan tunjuk ajar terutama sekali matematik..... ye la dah la tak da pengalaman ajar matematik....then kena ajar dalam English plak.... tergapai-gapai jugak la.....


Minggu ni agak rilek sikit....sebabnyer peperiksaan pertengahan tahun akan bermula 13/5 - 19/5...... jadi tiada observation selama seminggu.....



Komen untuk observation pertama...KH

Komen observation kedua...KH


Komen observation subjek minor...matematik


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

4 comments:

  1. tahniah noor teruskan usaha ... dasat gak noor byk subjek ajar yer ;-)

    ReplyDelete
  2. ~kak diana---> thanks....dua subjek je, kak...ok la...

    ~cik kobis--->ape yg dasyat?? ;-)

    ReplyDelete
  3. salam....biasa saja tu.. biar komen panjang berjela, tu biasa saja..


    p/s: teringat masa pratikum dulu... anaklaut mendoakan kejayaan anda..amin..

    ReplyDelete