Wednesday, May 6, 2009

Diari praktikum: Observation kali kedua


Esok aku bakal diselia sekali lagi..... dengan tajuk yang sama.....jahitan.....cuma kelas yang berlainan....jadi kelebihannya aku dah ade pendekatan aku untuk mengajar tajuk tu...dan beberapa aspek yang aku tahu perlu diperbaiki daripada kelas yang lepas...jadi harapnya......pengajaran dan pembelajaran untuk kelas 5 Tekun esok akan berjalan lancar....janganlah hendaknyer murid-murid aku buat perangai pelik-pelik....

Pensyarah yang nak datang observe aku ni dah la pensyarah jahitan....jadi...segala aspek pengajaran dan pembelajaran tajuk ni sangat diketahuinya....apa-apa pun dia dah bagi beberapa tips dan pertolongan agar kelas esok ni lagi bagus.... aku bersyukur dapat pensyarah yang membimbing seperti ni......moga hasil bimbingan itu aku akan dapat memperbaiki segala kelemahan aku sebagai seorang guru....


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

2 comments:

  1. hye syafiqah.. saper lectrer tu,... ingat dolu-dolu time blajar jahit kat MPt.. abes rosak satu mesin jahit ktorang kerja kan.. ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. owh...blajar kt mpt ke dl...
    hehehe....pn normah...kenal ke??

    ReplyDelete