Monday, May 4, 2009

Diari praktikum: Observation oleh pensyarah pembimbing


Hari ni baru selesai observation untuk fasa 1...
Mungkin orang lain dah lama selesai...
Tapi disebabkan pensyarah pembimbing aku sibuk....
Hari ni la baru berpeluang nak menyelia aku....
Lepas ni ade lagi 3 observation....
KOmen yang diberikan???
Ada yang positif....
dan ada jugak satu dua perkara yang aku masih perlu perbaiki...
Yang positifnya adalah set induksi aku...
memang berjaya menarik murid-murid kelas 5 Karisma tadi...
Semua teruja nak jawab dan pelbagai jawapan keluar dari mulut diorang...
Yang perlu aku improve lagi adalah kawalan kelas.....
Aku bercakap kat depan diorang bercakap kat belakang....
Mungkin la tak ramai....tapi dah cukup nak menampakkan kebisingan diorang...
Tu pun nasib baik otai kaki lawak tak datang hari ni....
jadi sedikit terkawal berbanding selalu.....
Insyaallah...aku akan cuba perbaiki apa yang patut di masa akan datang....



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

3 comments: