Sunday, May 10, 2009

Selamat bertunang

Semalam aku sempat menghadiri majlis pertunangan kawan aku yang sama-sama belajar di sekolah teknik dulu...nama kawan aku tu...Aida... rumahnya kat Ampang...dekat je dengan sekolah tempat aku buat praktikal...jadi dah alang-alang dekat... aku lapangkan jugak masa untuk pergi....walau sebenarnya aku ada banyak kerja bertimbun.... tak pe la...bukan selalu pun kan....


Aku sampai rumah Aida agak awal...dalam pukul 10.45 pagi macam tu.... rancangannya dia akan bertunang lepas zohor.... aku saje jer gi awal....takda la ramai sangat orang masa tu.... aku pun tak segan...dah la gi sorang-sorang.... sampai je aku kat umah dia....mak dan sedara mara dia tengah masak kat depan rumah....aku pun salam dengan mak dia.... mak dia langsung tak cam aku....bila Aida bagitau baru dia perasan.... sebabnya???.... kata mak Aida aku dah kurus berbanding masa aku jumpa dengan dia beberapa tahun dahulu.....hehehehe....ye ke??


Oleh kerana aku sampai awal....jadinya aku jadi peneman Aida la....teman dia make-up dan bersiap.... pihak lelaki plak tibe-tibe sampai awal...jadi sebelum zohor dah mula majlis.... nasib baik aku datang awal.....


Lepas sarung cincin segala.... aku pun terus serbu khemah untuk makan...nasib baik masa ni ada dua orang kawan kolej dia dah datang...aku pun join diorang la....klu tak agak keseorangan aku di situ.... dan masa makan ni...aku telah terjumpa dengan orang yang kalau boleh aku nak elakkan dari jumpa....Actually orang tu tak cam pun aku.....sebabnya peampilan aku pun dah sedikit berubah berbanding dulu.....4 tahun lepas.....tapi disebabkan kepandaian cik Aida....makanya telah membuat orang tu cam la aku.... agak geram aku di situ.... tapi terlajak perahu bolah diundur...terlajak kata???? lu pikir la sendiri...


Lepas makan dan borak-borak kejap...aku pun balik....terima kasih kepada dua kawan Aida yang sudi menghantar aku sampai ke maktab....walau baru je kenal....thak you very much....kepada kawan-kawan yang tak dapat datang tu....layan je la gambar-gambar ni ek....ada banyak lagi...tapi malas aku nak upload...sape-sape nak tengok meh r datang jumpa aku....hehehehe....atau tunggu la Aida upload dalam FS dia....










p/s: SELAMAT BERTUNANG AIDA DAN KAMAL

.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

3 comments:

  1. huhhuu selamat bertunang buattt memberr tite cik aida
    pasnii ...bakall menyusulll intan n huda..pastuu tibaa giliran ...piqah n ainn lak..huhuh kenyanggg akuu makannn nasik minyakk korang pasni ....hhuhuhuhu.

    papepunn tahniahh buat aida..moga berkekalann

    ReplyDelete
  2. ~cik kobis---> asyik sebut2 org je cik kobis...awk tu bl plak...ntah2 nnt terus smpai je kad jemputan....hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahha aKUU bagii linee katt hampaa dulu.....nantii lehh bawakk lakii masing2 maii negokk akuu sandinggg huhuhu

    ReplyDelete