Friday, April 10, 2009

Diari praktikum: Bersiaran dari sekolah


Aku bersiaran dari sekolah menggunakan wireless sekolah.....sementara nak tunggu relief kelas pukul 9.35...hari ni aku cuma mengajar satu waktu saje...kelas 5D untuk MAth....jadinya rilek sikit la...alhamdulilah...segalanya masih berjalan lancar walaupun ada juga beberapa masalah yang membingungkan namun masih dapat diselesaikan...
Semalam adalah hari paling penat sepanjang praktikum setakat ni...
ada dua kelas aku kena ajar selama 2 waktu atau 1 jam...
Sejam lagi aku kena relief untuk English tahun 5...
untuk relief aku suruh budak-budak kelas 5S buat karangan dalam English tentang Myself...
rasa perit tekak bercakap dan menjerit kat budak-budak...
Untuk kelas plak...KH dan Math...banyak lagi aku nak kena improve...
Lepas balik sekolah plak jumpa dengan supervisor...Pn Normah..
Puan tengok RPH KH tadi...ada la benda-benda yang nak kena improve...
selama ni memang ada buat RPH tapi dalam Bahasa Inggeris...
Lain macam sikit la gayanya....rasa macam ayat Bahasa Melayu aku nak kena dibetulkan lagi.



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment