Sunday, April 19, 2009

Please pray for her



Pagi tadi dalam pukul 4 pagi macam tu aku dapat mesej ni from one of my classmate.. Azwan or nama gelarannya Wak Sarai....


"My mom is dying. Please for her. I am begging"

Tersentak kejap aku.... tambahan baru terjaga dari lena.... fikiran tengah dok analisis balik maklumat.... Pulak tu dia ni dah la memang kaki lawak but dalam kes ni aku pikir-pikir tak kan la dia nak bergurau...nak reply aku tak tau nak cakap apa... ye la mesti la dia tengah sedih kan... so aku pun sambung balik tidur.... Dalam pukul 10 pagi macam tu aku pun telefon one of my classmate yang rapat dengan dia... Bila tanya...memang betul mak dia tengah sakit.... sekarang ni ada kat hospital Serdang.... dalam CCU... So, terus decide untuk pergi melawat....


Kami gerak dua buah kereta dari institut lebih kurang pkl 12.30.... dan sampai kat sana lebih kurang pukul 1 lebih...terus ke CCU.... dan dia memang ada kat sana...kwalaupun kami tak boleh masuk nak mellawat... tapi harapan kami dengan kehadiran kawan-kawan kat sana akan memberikan semangat untuk dia menghadapi dugaan ni.... sepanjang berbual tu boleh nampak la mata dia dah macam bergenang.... siapa tak sedih kan... masa ni bolah nampak la he's totally different dari diri dia yang sebenar...Lama jugak la berbual-bual kat depan CCU tu... sampai la dia nak masuk untuk jaga maknya menggantikan kakak dia yang mungkin dah lama kat dalam....sempat la jumpa ayah dia sebelum balik.. Harapnya mereka sekeluarga akan tabah menghadapi dugaan ni.... Semoga his mom cepat sembuh....





.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment