Saturday, April 25, 2009

Pesta buku 2009 di PWTC

Hari jumaat aku gi pesta buku di PWTC....mulanya tak de rancangan pun nak gi pesta buku tahun ni...even sebelum ni tiap-tiap tahun semenjak aku belajar kat KL memang tak pernah tak pergi.... Tapi hari selasa tiba-tiba dapat mesej dari my cousin ajak gi...pikir-pikir....gi je la...mana la tau ada yang menarik.....yang terpikir novel je la.... kalau buku kerja untuk latihan murid-murid aku dah beli kat Minerva Jalan TAR dua minggu lepas....lupa ada pesta buku...tambahan plak memang nak guna sangat dah masa tu....



Hasil dari terjahan ke Pesta buku aku telah membeli atau boleh juga kata terbeli...hehehe....3 buah novel.....mula-mula pikir macam tak nak beli...tapi bila kira-kira balik...aku untung RM10 berbanding biasa...alang-alang dah datang pesta buku...beli je la.... Bila aku ada waktu nak baca pun tak tau la.... hari-hari mengadap lesson plan dengan ABM....simpan je la dulu...mungkin cuti hari buruh ni abiskan satu dulu...dua lagi tunggu cuti sekolah bulan 6..... tunggu habis praktikum...


Novel hasil dari terjahan ke pesta buku



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment