Saturday, April 18, 2009

Ujian KOAM (Kesatuan Olahraga Amatur Malaysia)


Hari ni aku telah menduduki ujian KOAM... Tak tahu la ape yang aku jawab... Sepanjang dua minggu lepas memang tak sempat nak study.. Hanya ingat sikit-sikit fakta yang diberikan masa kursus 4-5 april....Mana nak sempat kalau hari-hari mengadap rancangan pengajaran harian (RPH) dan juga siapkan alat-alat bantu mengajar... Demi untuk membuatkan murid-murid aku lebih faham... Aku hanya sempat la mentelaah sedikit pagi tadi... Bila masuk dewan dan dapat kertas soalan... Ya Allah...susahnya soalan... Patut la dengarnyer ramai yang tak lulus ujian ni.... Apa-apa pun tunggu je la keputusan 10 Mei ni... Hanya nasib yang baik sahaja yang memungkinkan aku lulus :-p


.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

2 comments: