Wednesday, April 29, 2009

Diari praktikum: Kepenatan melanda diri vs observation di penghujung minggu



Walau minggu ni tak berapa sibuk...tapi badan aku sedikit penat berbanding selalu.... hari ni plak badan aku terasa sangat lenguh.....Minggu ni asal malam menjelma je mata aku pun rasa macam mengantuk sangat-sangat...nak buat kerja rasa macam terawang-rawang.....walau aku cuba lawan...namun akhirnya tewas gak. dan terpaksa la aku tidur awal...jadinya ada la beberapa kerja minggu ni yang masih bertangguh....nasib baik lesson plan untuk minggu ni dah siap....esok berkemungkinan besar aku akan diobserve buat pertama kalinya oleh pensyarah pembimbing....hopefully anak murid aku boleh berlakon baik kejap esok.....tolong la cikgumu ini....harap semuanya berjalan lancar....




p/s: Tak sabar nak berehat pada hari jumaat,sabtu dan ahad



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment