Tuesday, April 7, 2009

Diari praktikum: Cikgu...cikgu...

Hari ni aku relief kelas pra sekolah... Jangkaan aku ada la dalam 30 orang...
rupanya hanya 12 orang.....sebab sekolah ni ada 3 kelas pra kalau tak silap...
jadi agak senang la nk handle 12 orang tu...
Masa aku masuk ke kelas diorang tengah mewarna dalam buku mewarna....
Jadi aku cuma tengok dan pantau apa yang diorang buat...
Bila ada yang dah siap...aku bagi kertas dan suruh lukis apa-apa..
dalam pada tu...mulut masing-masing tak berhenti nak bercakap...
"Cikgu...cikgu...kakak saya kan....."
"Cikgu...cikgu...hari jumaat hari tu kan...."
Aduh...layankan je la...
Budak-budak pra ni kena lain sikit pendekatannya...
Nanti kalau aku marah-marah...risau pulak ada yang takut nak datang sekolah...
Nasib baik ada 12 orang saja...kalau ramai lagi rasanya pengsan aku kat situ...
Tapi yang bagusnya...bila aku nak keluar..semuanya nak bersalam sedangkan masa tu bukannya masa balik...siap pesan suruh aku datang lagi...



.::Perfection is death because learning and changing means making mistakes::.

No comments:

Post a Comment